2015. augusztus 26., szerda

1. fejezet: Pláza

 Sziasztok Drágáim!
Bocsánat a rövid részekért, de ez életem első blogja, és nem a legjobb. amint belejövök a blogolásba, hosszabb részeket fogok nektek hozni. Addig is remélem elég lesz ennyi. :)

Puszi,
Tori


 1. fejezet: Pláza

Gyorsan felkaptam a táskám, és már rohantam volna le a lépcsőn, amikor megláttam valamit. Pontosabban valakit...
Egy vörös hajkoronával találtam szemben magamat. Tekintetem az arcát pásztázta reménytelenül. Vállig érő, vörös tincsei eltakarták arcát. Éppen guggolt, ezért a tekintetem lejjebb vándorolt, és észrevettem ahogy Áfonyával játszik. Gyorsan megtalálták a közös hangot, lefogadom, hogy neki is van valami állata. A dzsekijén keresztül is látszódott izmos karja, és háta. Lejjebb léptem egyet, de a lépcső akkorát reccsent, hogy a fiú ijedten kapta felém a fejét. Áfonya meglátott és azonnal felszaladt hozzám, körbeszaglászott, de nem vettem észre, mert a fiú gyönyörű szürke szempárjába bámultam. Szinte el is vesztünk egymás tekintetében... Szinte.
- Tori kész vagy? - szólt a bátyám, de nem hallottam meg - Tori! Kész vagy?!
- N- nem, vagyis igen! - dadogtam, de közben egy másodpercre sem vettem le a szemem a fiúról. Ő egy szexi féloldalas mosollyal nézett... Hmm, nem is nézett, inkább bámult. Egy szexi féloldalas mosollyal az arcán bámult. Lejjebb mentem pár lépcsőfokot amikor betoppant Viktor. Nagyjából a lépcső közepén álltam, és a két fiú között kapkodtam a tekintetemet. Viktor először a fiúra, majd rám nézett, és újra a fiúra.
- Kösz haver! - törte meg a csendet Viktor
- Csá! - köszönt, majd elment. Elbambultam. A gondolataim, a srác körül cikáztak. Vajon mi lehet a neve? Hmm, elég helyes srác. Van barátnője? Várjunk csak.... Engem mióta érdekel, hogy egy ismeretlen fiúnak van-e csaja. Elég rosszfiús alkata volt.
- Tori! Jössz már?
A gondolataimból Viktor szakított ki, mivel indultunk a plázába. Út közben nem szóltunk egymáshoz, mivel Viktor nem szeret vezetés közben beszélni. Amint a plázába értünk, kipattantam a kocsiból, és rohantam a kedvenc butikomba. Egy csomó ruhát felpróbáltam, de végül csak 4 szettet vettem meg. Mire hazaértünk, fáradtan dőltem le az ágyra. Kb 5 perc semmittevés után elindultam zuhanyozni. Beálltam a zuhany alá és fél órán keresztül azon gondolkodtam, hogy ki volt az a fiú odalent. Nem kérdeztem meg Viktort, mert majd úgyis megtudom. Remélem minél előbb. Letusoltam, felvettem az epermintás pizsimet, és lefeküdtem aludni. Hamarosan elnyomott az álom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése