2015. augusztus 25., kedd

Bemutatkozás

Sziasztok!
A nevem Tori Lilian Smith. 16 éves vagyok. Nem éppen egy átlagos tini életét élem. A bátyám szerint különleges vagyok. December 29-én van a szülinapom. Rózsaszín hajammal és kék szememmel elég népszerű vagyok a fiúk körében, bár nem igazán szoktam kihasználni. Szeretek csinos lenni, rajzolni, zongorázni, énekelni és gitározni. Nem szeretnék dicsekedni de elég jó hangom van. Ja ez dicsekvés. Mindegy. Van egy 18 éves bátyám, Viktor. Aranybarna szemével és fekete hajával, valamint kisfiús mosolyával azonnal elcsábítja a lányokat. 2 éves koromban a szüleink elváltak. A válás után egy hónappal az anyukám meghalt. Apukám az új barátnőjéhez költözött Amerikába. Ó, említettem már hogy Párizsban élek? Nem? Akkor most elmondom, hogy Párizsban élek, szóval Párizsi vagyok. Hmm. Párizsi, nyami. Hol is tartottam? Ja, igen. Miután anyukám meghalt, árvaházba kerültem. Ott nem voltam ilyen népszerű. Kigúnyoltak, és bántottak. Még csak az udvarra sem mentem ki. Alig ettem, alig ittam valamit. Csak azt voltam hajlandó megenni amit Clare néni, az árvaházi nevelőm hozott be nekem. Elég vad természetű vagyok, ezért már kb 7 nevelőszülőnél jártam. Nem maradtam ott sokáig - maximum fél évet - mert nem tudtak bánni velem. Közepes tanuló vagyok, így nem annyira fog meg a tanulás. Fél éve töltötte be a bátyám a 18-az ezért hozzá kerültem. Azt, hogy én árvaházban voltam, és hogy mi történ s szüleimmel, nem meséltem el a barátaimnak. Még Matt-nek sem mondtam el mi történt. Ez a dolog, csak köztem, a bátyám és az apám között marad. Anyukám, énekesnő volt, tőle örököltem a hangomat. Írt egy naplót, amiben leírta a fellépései élményeit, a turnéit, még az ételt is részletezte. Mindig nálam van a naplója, mert ha beleolvasnának, akkor megtudnák, hogy ki is vagyok én valójában. Imádok bulizni, inni, szóval a szombat reggelemet úgy kezdem, hogy beveszek 2 fájdalomcsillapítót, amit Viktor szokott az éjjeliszekrényemre tenni, amikor seggrészegen érek haza. Gyerekkori barátommal, Mattel, szoktam menni bulikba, és mindig ő hoz haza. Amúgy Matt meleg. Csak úgy mondom. Nem szeretem ha emiatt piszkálják. Noha Matt meg tudja védeni magát, néha én szoktam megverni azt, aki beszól neki. Mellesleg Matt Londonban él, de van egy házuk Párizsban is, ugyanis Matt szülei kőgazdagok. Matt ideköltözik Párizsba a másik házukba, így együtt fogunk kezdeni a Sweet Amorisban. Egy osztályba fogunk járni. Azt hiszem ennyi elég is volt, bár lehet hogy elég hosszúra nyúlt. De nem baj, legalább megismertetek :D
Ez lennék én:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése