2015. augusztus 25., kedd

Prológus

Sziasztok Drágáim!
Megírtam a Prológust, és szeretnék mindenkit előre figyelmeztetni, hogy káromkodás valamint +16-os tartalom is megjelenhet. Ha olyan lesz azt előre be fogom jelenteni, habár én is átéltem a fiatal kort(bár még caak 14 éves vagyok xd) és tudom hogy úgyis el fogjátok olvasni :D

Puszi,
Tori

Prológus

- Tori! Ébresztő! - hallottam a bátyám hangját reggel nyolckor. Minek kelt fel engem nyolckor. Várjunk csak... Augusztus 31-e van ma! Holnap suli! Ami azt jelenti, hogy új suli, új emberek, új tanárok. Hm, talán lesz pár he...
- Tori! Már fél órája felkeltettelek, ki fog hűlni a reggeli! - szakított ki a gondolataimból Viktor - Nem szeretnél esetleg kimászni az ágyból és lejönni reggelizni?! Még egy csomó dolgot el kell intéznünk! - mordult fel Viktor
- Jól van megyek már - ásítottam
Kimásztam az ágyból, majd elmentem elintézni a folyó ügyeimet. Pink hajamat copfba fogtam, és egy kék hajgumival szorosan összekötöttem. Hmm. Megy a szememhez a színe! Ezután felvettem egy fehér "No boyfriend, No problem" feliratú pólót, és egy fekete cicanadrágot, majd lementem reggelizni. Hmm, omlett, a kedvencem :3
- Nocsak, de jól néz ki valaki! - nevetett Viktor.
- Tudom! - vigyorogtam, erre ő csak forgatta a szemét.
- Megetetted Áfonyát? - kérdezte. Ó tényleg, nem is mondtam, hogy van egy kutyám. Áfonya a neve, és golden retriever fajtájú. Egy éves, és imád ugrándozni.

- Igen már kapott enni! - mondtam két falat között
- Akkor reggelizz, és utána elmegyünk vásárolni! - szólt félvállról
- Oké... Várj! Mit mondtál? VÁSÁROLNI?? A menő Viktor Smith elmegy a húgával vásárolni?? Ki vagy te és mit csináltál a bátyámmal??! - köztudott, hogy Viktor utál vásárolni, de értem, megteszi, mert a második gardróbom még nincs tele, és ilyen cuccokban nem jelenhetek meg az első nap az új sulimban rengeteg helyes pasi előtt. És mivel imádok shoppingolni, azonnal otthagytam az omlettemet, és rongyoltam az az emeletre átöltözni. Egy pánt nélküli, kék csillogós ruhát vettem fel. Laza smink ami alapozóból, szempilla spirálból, szemhéjtusból valamint egy rózsaszín szájfényből áll. Felvettem hozzá a fehér bőrdzsekimet, és a kék magassarkúmat. A hajamat kiengedtem, csak hogy lássak milyen szép hosszú, hihi.
 
Gyorsan felkaptam a táskám, és már rohantam volna le a lépcsőn, amikor megláttam valamit. Pontosabban valakit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése