2015. szeptember 22., kedd

12. fejezet: Szülinapi party és a nem várt meglepetés

Sziasztok!
Lehet, hogy egy picit rövid lett ez a rész, de az igazi bonyodalmak még csak most kezdődnek ;)

Végre elértük az 500+ oldalmegtekintést! Köszönöm❤

Puszi,
Tori



Kinyitottam a szememet és felültem hogy megnézzem az SMS-t.

Tori, nem tudom, hogy mit csináltatok odafent Castiellel de most öltözz, mert bulizni megyünk. Vegyél fel valami csinit! Puszi❤

Hát, mit ne mondjak eléggé meglepődtem. Ránéztem az újdonsült pasimra aki huncutul vigyorgott rám.
- Te is benne vagy? - még én sem tudom hogy miben van benne, de azt tudom hogy benne van!
- Miben? - nevetett - Inkább öltözz, mert Rosa nem fog sokáig várni - mondta
- Ez így igaz! - hallottam odakintről Rosa hangját
- Itt van? Mit terveztek? - értetlenkedtem
- Mondjuk úgy, hogy ez a közös ajándékunk - egy rövid csókot lehelt a számra és kiment. Még mielőtt becsukódhatott volna az ajtó, Rosa viharzott be a szobámba.
- T-te miért vagy itt? És hova megyünk? Mit terveztek? Rosa? Miért nem válaszolsz? - kérdeztem. Rosa csak nevetett rajtam. Nem értem, mi olyan vicces?
- Jajj, nyugi! Ne legyél már ennyire ideges! Csak bulizni megyünk - kuncogott és hozzám vágott egy szatyrot. Belenéztem, és egy vadiúj fekete miniruha és egy szintén fekete tűsarkú virított benne. Gyorsan magamra kaptam a ruhát és a tükör elé álltam.
- Rosa, ebből a ruhából kint van mindenem! - mondam kissé hisztisen. Elég fáradt vagyok és ennek köszönhetően nyűgös is.
- Jajj, ne nyafogj már! Tök szexy vagy - vigyorgott. Megfordultam és csak most vettem észre, hogy a barátnőm miben van. Egy őrjítően szexy lila miniruhában és egy krémszínű magassarkúban. A haját gondosan kivasalta és felkötötte, rádásul a sminkjét se vitte túlzásba. Mostmár tényleg kíváncsi vagyok, hogy hová akar vinni!
Amíg Rosa és Castiel odalent vártak rám, addig kisminkeltem magam és megcsináltam a hajamat. Amikor lementem két vigyorgó arccal és egy boldogan csaholó kutyussal találtam szembe magam.
- Viktor elengedett, úgyhogy mehetünk - kacsintott Rosa. Mielőtt elmentünk, még megetettem Áfonyát. Kimentünk és beültünk Castiel kocsijába.
- Hmm, nem is mondtad, hogy tudsz vezetni - vigyorogtam. Az út további részét végignevetgéltük és amikor odaértünk leesett az állam. A ajtó felett a Black Dragon név díszelgett. Ez a város legjobb és legrágább szórakozóhelye.
- T-ti kibéreltétek a Black Dragont? Ez egy vagyonba kerülhetett - Castiel mellém állt, és átkarolta a vállamat
- Megérte - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.
Vigyorogva beléptem és láttam, hogy minden barátom itt van. Annyira tele volt az egész hely, hogy alig fértünk el. Hehe, fontos ember vagyok errefelé. Felmentünk a színpadra ahol már ki volt készítve egy dobszerkó, két gitár és egy mikrofon. Mindenki felénk fordult és kórusban megszólaltak.
- BOLDOG SZÜLINAPOT TORI!
Felnevettem és Castiel leültetett egy székre egy a színpad szélén. Armin beült a dobszerkó mögé, Dake magához vette az egyik gitárt, Castiel pedig a másikat és beállt a mikrofon mögé. Intett a többieknek, hogy elkezdhetik. Amikor elkezdték Castiel is csatlakozott hozzájuk, pár másodperccel később már énekelt is.
- Happy birthday to... - kezdte, de megállt.
- Hé! Castiel! A másikat! - kiabált ki a tömegből Rosa
- Oké - mondta és egy féloldalas mosolyt villantott felém.

(Írói megjegyzés: Tudom, hogy ezt a zenét lány énekli, de most Castiel fogja. Hagyjatok, na :D)


Lala, lalalala, lala, lalala



I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you, hey

Do you feel, do you feel me, do you feel what I feel too
Do you need, do you need me, do you need me-e-e

You're so beautiful
But that's not why I love you
I'm not sure you know
That the reason I love you, is you
Being you, just you
Yea the reason I love you
Is all that we've been through
And that's why I love you

Lala, lalalala, lala, lalala

I like the way you misbehave
When we get wasted
But that's not why I love you
And how you keep your cool when I am complicated
But that's not why I love you, hey

Do you feel, do you feel me, do you feel what I feel too
Do you need, do you need me, do you need me-e-e

You're so beautiful
But that's not why I love you
And I'm not sure you know
That the reason I love you, is you
Being you, just you
Yea the reason I love you
Is all that we've been through
And that's why I love you

Yeaaah

Ohhhh, ohhhh

Even though we didn't make it through
I am always here for you
yea-a-a

You're so beautiful
But that's not why I love you
I'm not sure you know
That the reason I love you, is you
Being you, just you
Yea the reason I love you
Is all that we've been through
And that's why I love you

La la, la la la la (oh ohhh)
La la, la la la la (that's why I love you)
La la, la la la la (oh ohhh)
La la, la la la la (that's why I love you)



Sikítva ugrottam a nyakába és egy hosszú csókot adtam neki. Mindenki hangosan tapsolt és fütyült.
- Éljen az ifjú pár! - szórakozott Dake. Ránéztünk és elkezdtünk nevetni. A DJ berakta a kedvenc számomat és felcsillant a szemem.
- Gyere, táncoljunk - megfogtam a pasim kezét és lehúztam a színpadról. Szorosan egymáshoz simulva táncoltunk. Háttal álltam neki ezért a keze a derekamon pihent és időnkét beletúrtam a hajába. Egy lassú szám következett, ezért megfordultam és a kezeimet a nyaka köré fontam és úgy mozogtunk jobbra-balra.
- Köszönöm - mosolyogtam
- Ne csak nekem köszönd, Rosa is segített
- Tényleg, Rosa! Mindjárt jövök - egy puszit nyomtam az arcára és a barátnőm keresésére indultam. A bárpultnál meg is találtam.
- Szia Rosa! - kiabáltam túlüvöltve a zenét
- Heló - vigyorgott. Azt hiszem hogy már ő sem szomjas
- Köszönöm - mondtam és megöleltem
- Áh, nincs mit! Csak természetes - szavai összefolytak de azért lehetett érteni. Amikor elengedtem komor arccal nézett el a vállam felett.
- Justin - mondta. Nem fogtam fel, hogy mi történt ezért 180 fokos fordulatot vettem. Teljesen ledöbbentem, tényleg Justin állt ott és keresett valakit. Amikor meglátott elmosolyodott és elindult felém. Úgy látszik engem keresett.
- Ezt meg ki hívta el? - kérdezte
- Nem tudom, de szólok Castielnek
- Oké, menj csak.
Elrohantam és Castielt kerestem. Közben véletlenül nekimentem Dajannak
- Bocs, Dajan. Nem láttad Castielt? - kérdeztem
- De, egy csomószor - mondta és elment
Kösz, Dajan! Végre kijutottam a tömegből és megláttam a pasimat egy asztalnál üldögélve Kentinnel és Kimmel. Odamentem hozzájuk és leültem Castiel mellé.
- Szia, cica! Baj van? Olyan furán nézel ki - megfogtam a kezét és arrébb húztam, mert Kimnek nem kéne tudni a Justinos dolgaimról.
- Mi a baj? - kérdezte aggodalmasan
- Justin itt van - kiabáltam kétségbeesetten túlüvöltve a zenét és ekkor odaért Justin is. Emlegetett szamár!
- Mit keresel itt? - kérdeztem és Castiel mögé bújtam, aki dühösen méregette a fiút.
- Ugyan cica! Én minden bulin ott vagyok - mondta és megindult felém. Castiel óvatosan hátrébb lökött és nekiesett Justinnak. Ő sem habozott tovább és elkezdtek verekedni. Én csak ijedten néztem őket amikor beugrott hogy Hoppá, segítséget kéne hívni.
- KENTIN - ordítottam kétségbeesetten. Szerencsére a közelben volt és meghallott. Meghúzta még azt a felest ami a kezében volt és lerántotta Justint a pasimról. Justin be akart húzni egyet Kentinnek, de odamentem és tökön rúgtam, aztán jól gyomorszájon térdeltem. Castiel és Kentin döbbenten néztek rám, de aztán Castiel elvigyorodott és magához húzott. Justin lassan felállt és rám nézett, de a kezét nem vette le a gyomráról.
- Na látod? Ilyen amikor én kaptam tőled - nevettem és átkaroltam Castielt. Justin köhögve ment ki az épületből.
- Hmm, nem tudtam, hogy ilyet is tudsz - vigyorgott - Eddig miért nem csináltad? - erre a kérdésre eszembe jutottak azok a pár percek a raktárban és bekönnyeztem. Castiel jobban magához húzott és szorosan átölelt.
- Sajnálom, nem úgy értettem - beletemettem az arcomat a mellkasába.
- Semmi baj. De most menjünk mert bulizni akarok - nevettem és elkezdtem húzni a táncparkettre. Vadul kezdtem táncolni a zenére és Castiel alig tudta velem tartani a lépést.
- Hol tanultál meg így táncolni? - vigyorgott
- Sehol - kacsintottam ami alig látszódott a sötétben - Szomjas vagyok - mondtam és elindultam a bárpult felé, de Castiel elkapta a csuklómat - Mi van?
- Nem ihatsz! Emlékezz mi történt amikor felittad a piás vitrint!
- Honnan tudjam? Sokat ittam. Ugyan már! Szülinapom van - néztem rá kiskutya szemekkel, mire végül beadta a derekát.
Rendeltem pár Whiskey-kólát és Mojitot. Egy üveg sörrel a kezemben tértem vissza a pasimhoz. Útközben néha-néha megbotlottam. Az alkohol hatása.
- Haliiii - köszöntem felhőtlen jókeddvel a barátomat. Közben ide-oda dülöngéltem állva.
- Mennyit ittál te? Alig tudsz megmaradni a lábadon - mondta és sápadt arcomat fürkészte.
- É-én nem ittam. Te forogsz - vigyorogtam. Az utolsó emlékem az volt hogy Castiel kezében voltam. Elmondása szerint egy csomó hülyeséget csináltam.
Ezek történtek:
1.
- Én akarok egy csillámpónit! Vegyééél nekeeeem
- Oké, majd veszek
2.
- Rosa! Szióó. Táncoljunk - Rosa mondta, hogy ezután elhúztam a táncparkettre és olyan hülyén csavartam meg tekertem a derekamat, hogy már azok elásták magukat akik néztek. Hát, ez vagyok én részegen :D És még sokkal több dolgot csináltam de azt most nincs kedvem kifejteni.

Egy autóban ébredtem. A fejem Castiel combján volt és egy kicsit fájt is. Félig-meddig kijózanodtam, de még mindig éreztem annak a pár kör whiskey-nek a hatását.
- Menjünk vissza - hirtelen felültem, ami rossz döntés volt mert megszédültem. Lehunytam a szememet és a kezemet a fejemhaz kaptam. Pár másodperc múlva elmúlt a szédülés.
- Oké, de nem ihatsz többet - mondta és egy apró csókot lehellt a számra - Kóla ízű a szád.
- Whiskey-kóla - mondtam és kiszálltam a kocsiból - Jössz?
Kiszállt az autóból és elindultunk befelé. Amikor beértünk, leültünk Rosához.
- Na, hogy vagy? - vigyorgott
- Hát nem emlékszek semmire - nevettem - Akkor kapok csillámpónit?
- Azt mondtad nem emlékszel semmire - mosolygott Castiel
- Erre azért emlékszek - kacsintottam - Énekelni akarok - néztem el az üres színpad felé.
- Most? Ez még az alkohol hatása, tuti - bökdösött Rosa
- Ne bökdöss már! Ez nem az alkohol. Tényleg énekelni akarok. Castiel mond meg neki - böktem meg a barátomat
- Mit? - értetlenkedett
- Azt, hogy ez nem az alkohol hatása - végszóra csuklottam egyet. Szuper! Már csak ez kellett!
Rosa és Castiel felnevettek.
- Igazad van Rosa! Ez az alkohol hatása - röhögött
- Nem is! Naaa, légyszii!
Castiel felsóhajtott, aztán felállt.
- Oké, megyek megkeresem a fiúkat - mondta és elment. Amíg Castiel a fiúkat kereste, én addig beszélgettem Rosával.
- Miért akarsz annyira énekelni? - kérdezte
- Rossz érzésem van a ma estével kapcsolatban és szeretném elterelni a gondolataimat.
- Milyen rossz érzés? Na jó, többet nem ihatsz!
- Higyj nekem Rosa! - megérkezett Castiel Dakotával és Arminnal a nyomában.
- Na gyere! - megfogta a kezem és a színpad felé mentünk. Odaadtam egy kottát a fiúknak és Castiel értetlenkedve nézett rám.
- Te ezeket mindig magadnál tartod?
- Ilyen esetekre van nálam egy-két kotta - kacsintottam. Castiel leállította a zenét, és mindenki felénk nézett. Játszani kezdtek a kotta alapján, én pedig mosolyogva énekeltem.

I've got a feeling that it's gonna be alright, 
We don't know where we're goin' and I don't know where I'm at, 
I'm kinda thinkin' I don't like nobody else, 
You know whatever happens, I will be right by your side, 

You, me in the spotlight, 
Running around till the end of the night, 
Hot, hot keep it comin', 
We can rock out till the early morning, 
You, me, going all night, 
We don't care who's wrong and who's right, 
Hot, hot, keep it comin', 
We can rock out till the early morning, 

Everybody's dancin' dancin' crazy, 
And we never stop, never stop, 
Everybody's ragin', ragin' crazy, 
Put your hands up, 
Put your hands up, 
I like you and you like me, 
We get together and we're happy, 
Did you hear me say that? 
Did you, did you, did you hear me say that? 
Snap! 
And I like the way that we kiss, 
You and me together like this, 
Did you hear me say that? 
Did you, did you, did you hear me say that? 
Snap! 

Another night, 
And so just crank that music up, 
We don't know where we're goin', 
And I don't know where I'm at, 
It doesn't matter cause we always know what's up, 
I know whatever happens, 
You will be right by my side, 

You, me in the spotlight, 
Running around till the end of the night, 
Hot, hot, keep it comin', 
We can rock out till the early morning, 
You, me, going all night, 
We don't care who's wrong and who's right, 
Hot, hot, keep it comin', 
We can rock out till the early morning, 

Everybody's dancin', dancin' crazy, 
And we never stop, never stop, 
Everybody's ragin', ragin' crazy, 
Put your hands up, 
Put your hands up, 
I like you and you like me, 
We get together and we're happy, 
Did you hear me say that? 
Did you, did you, did you hear me say that? 
Snap! 
And I like the way that we kiss, 
You and me together like this, 
Did you hear me say that? 
Did you, did you, did you hear me say that? 
Snap! 

Oh, oh, uh, oh, 

Everybody's dancin', dancin' crazy, 
And we never stop, we never stop, 
Everybody's ragin', ragin' crazy, 
Put your hands up, 
Put your hands up, 

Everybody's dancin', dancin' crazy, 
And we never stop, we never stop, 
Everybody's ragin', ragin' crazy, 
Put your hands up, 
Put your hands up, 
I like you and you like me, 
We get together and we're happy, 
Did you hear me say that? 
Did you, did you, did you hear me say that? 
Snap! 
And I like the way that we kiss, 
You and me together like this, 
Did you hear me say that? 
Did you, did you, did you hear me say that? 
Snap!


Amikor a végére értem hangos tapsvihar és fütyülés hallatszódott. Egy harmincas évei végén járó férfi jött be az épületbe. Nem ismertem, mégis olyan volt mintha már ezer éve ismerném. Az oszt megfogalmazás!
Rövid szőkésbarna haja van és ha jól láttam sötétkék szeme. Bár, lehet hogy tévedek, mert nem igazán láttam a sötétben. Aztán eszembe jutott, hogy ki Ő. Áthatolt rajtam a felismerés és azt hittem, menten lefordulok a színpadról.
- A-apa? - motyogtam és Castielre néztem, aki csak furcsán nézett rám.

2 megjegyzés:

  1. Ááá, ez nagyon jó rész volt!!! Milyen vicces ez a Tori, mikor be van rúgva... Miharabbi folytatást kérek! :D :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :3
      Még írás alatt van de mepróbálom mihamarabb befejezni :)

      Törlés