2015. szeptember 3., csütörtök

8. fejezet: Térden állva fogsz könyörögni

Castiel éppen egy szőke picsával csókolózott a folyosó végén. Amimt megláttam őket nem a szomorúság, biztos nem az, hanem a düh öntött el. Tudhattam volna, ó én idóta. Én is csak egy játékszer voltam neki, mint a lányok többségben. Hülye voltam, azt hittem érez valamit, de nem. A francba, ezt nagyon elcsesztem. Nem szabadott volna hagynom hogy megcsókoljon. De nem igazán érdekel, mert már tudom hogy mivel fogom megalázni muhahahahaha.
Egy darabig csak néztük őket, majd Rosa törte meg a csendet amikor Castielék szétváltak.
- Annyira sajnálom drágám - mondta
- Á, nem igazán érdekel. Már dolgozom a bosszún - Rosa döbbenten figyelt majd folytattam - A mikrofon, a laptop és a hangfal bent van a teremben? - kérdeztem
- A mikrofon és a laptop még bent van de a 2 hangfalat már elvitték, csak a kis hangfalat tudjuk elővenni a laptopszekrényből. De miért? - kérdezte értetlen arccal és amikor rájött hogy mit akarok folytatta - Tori ez nem jó ötlet! A 9/b-nek harmadik órában lesz tesijük, de ehhez szünetbe kell menniük öltözni, és ha egy osztály előtt megalázod akkor Castiel meg fog ölni. Én nem tenném! - figyelmezetett.
- Te lehet hogy nem, de én nem félek tőle. Ha ráértek akkor te meg Kim egész nap velem lesztek ugye? - bólintott - Titeket úgysem bántana - vigyorogtam - Második óra után, mindegy hogy hogyan, de hozzátok őt a tornaterembe! - mondtam és elindultam órára.
Mind a két órán Castiel mellett ültem és egy dalt írtam számára. De nem azt a romantikus fajtát! Ebben érződött a bosszúm. Mindent elkövetett, hogy meglesse mit írok, de én minden alkalommal eltakartam.
A második óráról hamarabb mentem ki hogy mindennel elkészüljek. A dalt egy korábban írt kottámhoz igazítottam, aminek a zenéjét fel is vettem egy pendrive-ra. Szerencse hogy mindig magamnál tartom.
Kikészítettem a mikrofont és a hangfalat, majd 3 széket helyeztem el a színpad elött Rosának, Kimnek és Castielnek. Kiabálást hallottam az udvar felől ami azt jelenti jogy megérkeztek a lányok és Castiel. Bejöttek és leültették őt a középső székre, majd leültek mellé. Amikor meglátott Castiel elmosolyodott.
- Nocsak, csak nem írtál nekem egy dalt? Ezzel akarsz szerelmet vallani? - kérdezte pimasz mosollyal
- Höhh, csak szeretnéd! Hidd el utálni fogod! - mondtam mire az arcára fagyott a mosoly. Megvártam, hogy a kilencedikesek beérjenek, majd elindítottam a zenét. Castiel hátra nézett a gólyákra, akik döbbenten figyelték az eseményeket. Visszamentem a mikrofonhoz és énekelni kezdtem.

You had it all
The day you told me,
Told me you want me
I had it all
Then let you fool me,
Fool me completely
Yeah, I was so stupid
To give you all my attention
'Cause the way you played me
Exposed your true intention

And one day
I'll have you beggin' on your knees for me
Yeah, one day
I'll have you crawling like a centipede
You mess with me,
And mess with her
So I'll make sure you get what you deserve
Yeah, one day
You'll be beggin' on your knees for me

So watch your back
'Cause you don't know when or where I could get you
I've set the trap
And when I am done
Then you'll know what I've been through

So, oh Mr. Player,
Do you feel like the man now?
I bet you're nervous 
'Cause this song makes you freak out

And one day
I'll have you beggin' on your knees for me
Yeah, one day
I'll have you crawling like a centipede
You mess with me
And mess with her
So I'll make sure you get what you deserve
Yeah, one day
You'll be beggin' on your knees for me

I know I'm being bitter
But I'm gonna drag you under
'Cause you just don't,
Don't deserve happy ever after
for what you did to me,
After you told me
You've never felt that way
It was only just a game

You had it all

And one day
And one day
I'll have you beggin' on your knees for me
Yeah, one day...
I'll have you crawling like a centipede
You mess with me
And mess with her
So I'll make sure you get what you deserve
Yeah, one day
You'll be beggin' on you're knees for me


Látszólag megértette, mert ökölbe szorította a kezét és villámokat szórt a tekintete. Nyilván folyékonyan tud angolul.
Az "előadás" közben el akart menni, de Rosa és Kim visszatolta a székre. A gólyák közt volt az a lány akivel reggel  falták egymást. Dühösen méregette Vöröskét.
- Remélem tetszett - mondtam a mikrofonban, majd rákacsintottam. Ha egy tekintettel lehetne ölni akkor én valószínűleg már halott lennék. Elhagyta pár cifra szó a száját majd kirohant a teremből fellökve néhány gólyát.

~Castiel szemszöge~

Dühösen hallgattam végig a dalt amit Tori írt. Szegényke azt hitte hogy az a tegnapi csók komoly volt. A bál előtt azt mondta hogy ismer, hát ha azt hitte hogy komoly volt a csók akkor nem igazán ismer. Bár, bevallom nem csókol szarul. De elég messzire ment azzal, hogy megalázott a gólyák előtt. Magam sem hiszem el amit most mondani fogok, de azt hiszem hogy megérdemeltem. Félig angol vagyok, úgyhogy pontosan tudom, hogy miről szólt a dal, de ha azt hiszi, hogy térden állva fogok neki könyörögni, akkor nagyot téved.
Fél óra múlva, már az egész suli arról beszélt, hogy Tori egy dallal fejezte ki az irántam való, cseppet sem boldog érzéseit. Az utolsó 4 órát ellógtam, és nem, nem haza mentem, hanem Tori házába. Előkaparásztam a szőnyeg alá rejtett - borzalmas rejtekhely - pótkulcsot, és a nappaliban vártam hogy hazaérjen. Filmet néztem a kanapén fekve, és nem tudom, hogy pontosan mikor, de elaludtam.

~Tori szemszöge~

Castiel az utolsó 4 órára nem jött be ami nem is baj, mert nem akartam 4 órát mellette végigülni. A tornatermi történtek után már nem láttam, gondolom hazament hiszen már az egész suli tud a dologról. Egy csomó lány odajött hozzám gratulálni, és megkérdezték hogy hogy mertem, mert ők még beszólni se mernek neki. Azt mondtam nekik, hogy én nem hagyom hogy egy ilyen barom szórakozzon velem. Egy kis ideig beszélgettünk, majd elindultak haza. Elköszöntem Rosától és követtem a példájukat. Amikor hazaértem ilyedten féltem felvedezni, hogy nyitva van az ajtó, pedig reggel rendesen bezártam. Óvatosan beléptem, és megláttam a Vöröst a kanapén aludva. Odasettenkedtem mögé, és leborítottam, egy "Mit kersesel itt?!" kísérővel. Szerencsére a dohányzóasztal messzebb volt a kanapétól és nem esett semmi baja. Ijedten állt fel, és dühösen nézett rám.
- Mit keresel itt?! - kiáltottam rá
- Bocsánatot kérni jöttem! - kiáltott ő is. Elkerekedett a szemem, aztán megtudtam mire megy ki ez az egész. Hogy majd én megbocsájtok neki, aztán a karjaiba ugrok, hogy folytassa ezt az egész szemétséget.
- Persze Castiel! Higyjem is el mi? - lejjebb vettem a hangerőt. Áfonya rohant le a lépcsőn a táljához, ezzel jelezve hogy éhes. Csendben adtam neki enni, közben kerültem a szemkontaktust Castiellel - Tudom mire megy ki az egész...
- Nem arra amire gondolsz! - szakított félbe
- Ne szakíts félbe! Nem fogok megbocsátani és a karjaidba ugrani, hogy aztán tovább folytasd ezt! Megérdemelted a tornatermi történteket! Velem nem lehet szórakozni! Ezt fogd fel! Most pedig szeretném ha elmennél! Még be kell vásárolnom! - kiabáltam rá. Castiel közelebb jött és meg akart csókolni, de ellöktem - Nem hallottad amit mondtam?! Velem ne szórakozz Maddox! - dühösen fújtatott, és elment. Úgy becsapta az ajtót, hogy az egyik falra függesztett kép leesett és darabokra tört. Nekidőltem a falnak és lecsúsztam. Áfonya odajött hozzám, és simogatni kezdtem.
- Ó Áfonya! Vajon miért fájt ezt elmondanom neki? - kérdeztem kuytusomat aki boldogan csóválta a farkát. Ha Rosa itt lenne akkor most biztosan azt mondaná, hogy "le sem tudod tagadni, hogy beléestél". De ez nem igaz! Nem vagyok belé szerelmes.
Elindultam vásárolni, a barátaimnak karácsonyi ajándékot, mivel 4 nap múlva karácsony és szeretnék minél előbb ajándékot találni nekik. Már megvan a lista, de Mattnek nem tudom átadni az ajándékát. Október 21 óta Seattle-ben van a szüleivel, és kicsit haragszom rá mert még el sem köszönt tőlem.
Felvettem a csizmámat és a kabátomat, majd átolvastam a listát(Írói megjegyzés: nem találtam rendes képet a szerkesztéshez, inkább csak simán beírtam xD).

Rosalya ✔
Kim
Castiel ✔
Viktor
Armin
Alexy ✔
Iris
Nathaniel ✔
Lysander

Most bizonyára azon gondolkoztok, hogy Castielnek miért vettem ajándékot? Nos elmondom. Még a bál, és a kis incidensünk előtt vettem meg az ajándékát, ami egy ezüst színű pengető medál, és a Vöröske becenevet gravíroztattam bele. Rosának egy fekete, csipkés koktélruhát vettem, amit még akkor nézett ki magának amikor a bálra vásároltunk. Alexynek egy zölt Smiley-s pólót vettem, Nath-nak pedig egy krimi könyvet, amit annyira szeret.
Elindultam a plázába egyenesen a videojátékos bolt felé, ahol Arminnak veszek ajándékot. Meg is vettem neki a Tomb Raider-t ami remélem még nincs meg. Kimnek egy rövidnadrágot szeretnék veni, mert még télen is az van rajta, és a múltkor nyavajgott hogy nincs elég pénze arra a nadrágra amit kinézett magának. Bementem egy ruhaboltba, és megvettem a szakadt farmer rövidnadrágot Kimnek. Irisnek egy fekete csöves sapkát, Lysandernek pedig egy új jegyzetfüzetet vettem. Viktornak valami különlegeset szeretnék venni, de nem találtam semmi olyat aminek örülne, ezért egy fekete kapucnis pulcsit vettem amin rajta van a kedvenc bandájának a logoja.
Miután hazaértem gondosan becsomagoltam az ajándékokat, és Castiel medálját egy kis dobozba tettem. Lezuhayoztam, megetettem Áfonyát és aludni tértem. Mondanom sem kell, hogy nem tudtam aludni. Azon gondolkodtam, hogy a kis vitánk után hogy adjam oda Castiel ajándékát. "Nesze itt az ajándékod!" és odadobom? Á, nem az nagy bunkóság lenne. "Bocsánat hülye voltam." és a kezébe nyomom? Nem, az is rossz lenne, mert hát kidobtam a házból  amikor bocsánatot akart kérni. Mindegy inkább nem rágódok rajta, majd lesz ami lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése